Majlis Dinner Bollywood Night

Kad jemputan dinner!

This post has been put into draft since 1st June 2017, which is a month before the dinner. This will be a very long post everyone. But trust me, it is worth reading!!!

1 Jun 2017
Dinner pada tahun ini temanya ialah Bollywood dan tinggal hanya sebulian je lagi . Yang akan datang ke dinner nanti adalah pelajar medic tahun satu hingga lima, lecturer medic dan staf-staf Widad University College (WUC). Dinner dikendalikan oleh pelajar tahun satu dan Wimed Society. Menggalas tugas sebagai setiausaha program, dah tentulah banyak proposal yang perlu dibuat  . Proposal dah lama diluluskan, iaitu pada akhir bulan May. Pada mulanya, majlis dinner  akan dibuat di Zenith Hotel. Tapi harga memang mahal, hotel kan. Oleh sebab itu, tempat majlis ditukar ke Widad Convention Center (WCC), dalam WUC juga. Biar murah asalkan makanan banyak dan sedap!! Bila call catering, hampir semua dah penuh. Nak tentukan tempat dinner pun rumit. Akhirnya, WCC menjadi pilihan ramai . Kos untuk hias dewan je dah cecah RM 2000. Hias je, tak masuk kos lain lagi. Setiap pelajar perlu bayar RM 55 sahaja. Kira paling murah dah tu. Lecturers kita charge tinggi sikit, RM 80. Semua tu kaya-kaya, apalah sangat RM 80 tu. Serabut sebenarnya jadi setiausaha ni . Tapi tak seserabut pengarah (Hazim) dan penolong program (Kak Syera). Dan aku rasa aku dah tak nak jadi setiausaha lagi, leceh. Proposal tu banyak kali edit baru hantar untuk diluluskan. Walaupun dah diluluskan, masih ada perubahan dari masa ke semasa dan bendahari yang kena rajin update tentang budget. Sesudah itu, aku perlu print lagi untuk record yang baru. Banyak kertas A4 melayang untuk proposal dan segala surat sponsor. But looking at the bright side, now I know on how to write official letters properly  termasuklah surat sponsor dan surat jemputan.

Sitegiant E-commerce

3 Jun 2017
Hari ini aku baru nak buat surat sponsor  untuk dinner. Rasa macam dah lambat sebab tinggal sebulan je lagi. Selain minta sponsor dari Hal Ehwal Pelajar (HEP), Dato' VC dan lecturers, dengan hati yang penuh berharap aku juga hantar proposal pada  pihak sponsor dari luar. Antaranya ialah Jackel, Mydin, Giant dan Bokitta Hijab. Untuk sponsor dari luar, pengarah program yang jumpa dan minta sponsor depan-depan. Manakala bagi pihak atasan WUC pula, presiden Wimed yang urus. Banyak, antaranya ialah Fashion Valet.  Lagipun, penolong pengarah program memang ada suruh aku email surat ke Fashion Valet. Aku tak berharap pun email aku dibalas, apatah lagi bagi sponsor. Salah seorang classmate aku cakap, cubalah minta sponsor tu yang logik sikit. Itu yang dia respon? I expect for a better and positive answer. Deep inside I knew it was unachievable. Lantaklah , dah hantar dah pun. Aku pun pandai, minta sponsor yang macam tu. Antara semua yang aku email, Fashion Valet je yang balas untuk waktu terdekat ni. Aku email pukul 1:40 pagi, dia dah balas esoknya. 

8 Jun 2017
Apa-apa perubahan walau sekecil mana pun perlu ditulis balik dalam proposal. Paling banyak perubahan ialah dari segi budget. Waktu nak urus dinner macam nilah banyak kerja yang perlu disiapkan. Research public health yang leceh tu, presentation Psychology kumpulan aku kena present balik  sebab tak banyak point dalam slide, to be exact banyak point yang salah dalam slide.

18 Jun 2017
Hari ini pukul 3 petang ada shooting di Taman Gelora untuk video dinner nanti. Kebetulan ada hospital visit pukul 10 pagi sampai 1:30 tengah hari tadi, jadi sebaik saja balik dari hospital, semua terus bergegas untuk shooting.  Sebelum tu balik rumah sewa dulu nak solat dan siapkan diri. Banyak benda baru yang dapat waktu di hospital tadi. Kak Qamar (senior) yang bawa aku tu, aku rasa semua dia tahu. Patutlah dapat dekan. No wonder . Cerita hospital visit aku ada tulis di [sini]. Untuk video, adalah dalam beberapa orang lelaki yang menari ala-ala Bollywood. Tugas budak perempuan gerakkan belondan berlari-lari anak camtu.  Aku memang obviously malas nak buat and my facial expression showed it all .  Entahla, bukan malas tapi aku malu nak buat. Kalau ramai perempuan takpe juga, ni berapa kerat je. Lama-lama aku pasrah je. Lainlah kalau semua perempuan. Hero dan heroine pula miming lagu Bollywood sambil berlakon sikit. Berlakon sambil menari dan menyanyi. Pahamkan ayat aku, aku malas nak edit. Disebabkan aku pakai kain waktu ni, rumput-rumput dan duri mula melekat di kain aku. Ahh, malas betul nak cabut satu-satu. Tepat jam 5:30 petang shooting pun habis. Alhamdulillah. Everything went well .

Video dan gambar cantik semuanya dibuat oleh mawady (senior sendiri). Apa-apa boleh tekan [sini] untuk terus ke instagram dia. Memang dia professional photographer Kuantan.

majlis dinner bollywood night

19 Jun 2017
Hadiah doorgift dah sampai di lobby dalam pukul 11 pagi tadi dan dibawa ke rumah sewa naik kereta Kak Syera. Bila aku nak bawa kereta  ni, aku tak selesa nak tumpang-tumpang orang. Clinical year nanti baru aku boleh bawa. Lama lagi  . Hari ini juga beberapa classmate aku pergi jumpa lecturers bagi attendance confirmation dan minta sponsorship daripada mereka semua. Malangnya semua lecturers ada meeting. Jadi kena tangguh dulu. Dekan cakap tahun ni semua lecturers diwajibkan hadir. Baguslah, banyak sikit dapat duit sponsor . Tapi mestilah ada je yang tak dapat hadir. Aku pun teringin nak tengok semua lecturers aku pakai baju Bollywood .

4 Julai 2017
Pada hari ini, aku dan roommates pergi ke bandar untuk tempah plaque. Pergi dan balik naik grab . Pengajaran untuk hari ini ialah kita kena survey semua tempat dulu baru pilih betul-betul pilihan mana yang terbaik sebelum membuat sesuatu keputusan. Jangan jadi macam kes aku, pergi dekat sebuah kedai hadiah ni, belek-belek dan tengok budget semua tu, bincang dengan Kak Syera melalui wasap dan terus ambil pilihan yang tu. Lepastu bila jalan-jalan di DIY, hmm k ada lagi yang cantik dan murah-murah. Rasa rugi sangat waktu ni. Konon nak cuba call balik orang plaque tu, malangnya dia kata tak boleh nak batalkan. Dah bayar deposit RM 80+ dah. Nak tak nak teruskan jelah. Hikmahnya, nanti bila ada apa-apa majlis aku dah tahu dah yang mana satu pilihan terbaik untuk bagi bahagian anugerah. Kedai tu dapat siapkan dalam tempoh sehari dan lawa je sebenarnya plaque tu. Bila dah siap design baru nampak lawa.


5 Julai 2017 
This date is very special I guess. Sebabnya hari ini ada banyak benda berlaku. Hari ini aku dan beberapa orang classmate pergi jumpa lecturers untuk jemput pergi dinner. Waktu ni bagi kad jemputan dan minta sponsor sekali. Cakap pasal kad jemputan ni, aku gigih untuk ikat reben bagi nampak sampul surat tu lebih cantik dan menarik.

Semua lecturers nampak sibuk sangat-sangat, muka semua ketat dan serius, kita jadi takut nak datang dekat. Tunggu bila nampak tenang sikit, baru jumpa. Adalah dalam 5 minit tercongok luar pejabat tu. Dalam hati tengah fikir nak cakap apa. Takut nampak blur pula. The best part was I met Dr S . Mula-mula dia tak nak pergi, sebab dia tak suka crowded people. Dinner tahun lepas pun dia tak pergi.

He rarely smiles in front of us, but when he does it will definitely weaken your heart and make you smile back:) That was how infectious his smile was. Only then I started to realize that he has that kind of soft spot that we didn't see. We talked a lot. He looks different during the class. He looks more friendly when we met face to face. Whatever happens, just smile. It cures everything.

I'm not sure whether I will come or not. But I will surely provide the money, don't worry. 
What should I wear for the dinner?
You can wear kurta.
But I don't have kurta.

Dalam hati nak je cakap, ye ke tak tahu nak pakai apa? Dia dari India, mestilah lebih tahu. Saje je nak borak lama-lama. Btw, aku pergi berdua dengan Aina sekali dan selain Dr S, ada lagi beberapa Dr lain.

Sebelah malam pula, ada rehearsal untuk gimmick dinner nanti. I never expect to participate during the gimmick. Somehow I wanted to say no no no, but at the end I will dance  Bollywood in front of the crowd during the dinner. Waktu ni ramai perempuan yang join, jadi aku tak adalah malu sangat. In fact I was very happy . Thank God I will dance in the middle and not at the front row. Surprisingly, the performance was quite good. Team lelaki dah bagus, cuma team perempuan kena sharp lagi. Waktu ni rehearsal di kafe je, sebabnya dewan tak boleh guna lagi.

* Nasib baik Aina join, kalau tak aku memang takde mood nak join. You play a big role in me. Aku tulis ni dia bukan reti baca pun. Tengok gambar je.

majlis dinner bollywood night

6 Julai 2017
Hari ini baru nak minta izin untuk guna dewan sampai malam. Mula-mula dia tak bagi, sebab tak ada siapa nak jaga. Pujuk punya pujuk, akhirnya berjaya juga. Jadi boleh la guna dewan sampai pukul 11 malam. Tengahari tu baru nak kemas-kemas dewan. Dewan bersepah dan tak teratur. Waktu ni rasa macam nak ada orang gaji. Adalah dalam 2 jam kemas dewan. Yang tak tahan tu dewan ni panas. Semua pintu dewan dibuka luas-luas bagi udara masuk. Kalau nak diikutkan air-cond boleh buka waktu dinner hari Sabtu tu je. Kenapalah pemurah sangat.

Pada sebelah malam pula, macam biasa kena berlatih menari sampai mantap. Aku rasa kali terakhir aku menari ialah waktu Form 4, untuk cheers rumah sukan. Bila aku dah tahu semua step ni, jangan haraplah nak pakai high heel waktu menari. Nak lari lagi, pusing sini pusing sana. Nanti jatuh buat malu je. Tapi kain aku labuh, tu yang aku pening nak pakai ke tak. Mula-mula tu serabut macam apa entah. Langgar sini langgar sana. Macam tak ada hala tuju. Semua macam bingung. Tapi lama-lama, dah mula nampak tersusun dan semua nampak cantik. Berlatih 3 hari untuk gimmick yang tak sampai 5 minit. Tapi bestlah.

majlis dinner bollywood night


Hari ni juga baru tahu yang esok ada kelas Anatomy. Serabut, serious. Tapi nasib baik pukul 10 pagi sampai 12 tengahari je. Maksudnya tengahari tu masih ada masa nak berlatih dan buat rehearsal penuh. Btw, aku ada appointment untuk braces hari ni. Aku tukar warna getah dan sekarang aku pakai warna hijau. Nak warna merah sebenarnya biar sama dengan baju dinner tapi bila aku baring tahu-tahu je dr tu dah pasang warna hijau. Dahla tak tanya aku dulu main pasang je, baru nak matching dengan baju dinner. Cerita mengenai braces ada ditulis di [sini].


majlis dinner bollywood night
Dr Khaleed, formalin, cadaver and us!!

* Aku cerita mengenai apa yang aku join je. Banyak je kerja lain contohnya teks ucapan untuk pengacara majlis, hadiah lucky draw dan 'Shah Rukh Khan and Kajool of the Night', budget yang selalu sangat berubah sebab tambah itu tambah ini, persiapan untuk persembahan lain contohnya menyanyi, main piano dan lain-lain.

7 Julai 2017
Untuk pengetahuan semua, dinner dah berlalu 3 hari tetapi aku baru nak sambung update di blog. Tak sempat nak update on time sebab sibuk dan penat. Untuk paperbag pula, kami memberi bag kain yang berwarna black and gold. Tak tahulah mana silapnya, yang pasti tempahan tak dapat seperti apa yang diminta. Kita tempah 200 bag, tetapi yang sampai hanya 150 sahaja. Yang 150 tu pun dapat sikit-sikit. Kemudian yang lagi baki 50 tu kita pulang balik sebab sampai hari Isnin, dinner hari Sabtu. Dahla dapat tak cukup, ada beberapa bag yang koyak pula tu. Harga satu bag RM 1.50 je, tempah pun dari ig shop. Nak je mention, nama ig dia. Faham tak perasaan serabut dia macam mana? Esok majlis tapi bahagian doorgift tak selesai lagi. Memang kena marah habis-habisan lah ig shop tu. Disebabkan bag dinner tu tak cukup, aku dan Aina terpaksa beli bag lebih di Pasaraya Pantai Selamat waktu petang sebelum dinner tu. Lupa nak cerita, tentang doorgift, kita bagi bag, button badge, coklat dan biskut dalam jar kaca tu.




majlis dinner bollywood night
Muka masing-masing:)
                         
Malam ni rasanya semua orang balik lambat. Dalam pukul 2 hingga 3 pagi masih ada lagi orang di dewan. Petang ni juga ada orang deco datang hias itu hias ini. Untuk deco kita ambil dari Kayuwood. Ada hiasan yang kita upah untuk hiaskan dan ada juga hiasan yang kena hias sendiri. Untuk hiasan, kita tempah macam satu singgahsana untuk letak di atas pentas dan laluan terowong di pintu masuk. Dalam terowong tersebeut penuh dengan lampu berwarna-warni. Di tengah-tengah bahagian red carpet tu ada empat tiang. Tiang tu kita lilit dengan kain putih dan gantung lampu.

majlis dinner bollywood night
Gambar atas ialah seakan-akan pelamin, yang  bawah pula nak tunjuk macam mana bentuk tiang tu je sebenarnya.
Hari ini juga ada sesi conteng tangan iaitu buat inai. Aku pun buat inai, tetapi hanya sebelah tangan dan harganya RM5. Aku tak suka pun pakai inai sebenarnya, tapi aku buat juga sebab nak tengok apa hasilnya. Sebab kali terakhir pakai inai waktu tadika dulu:)

8 Julai 2017
Hari yang dinantikan telah pun tiba. Pagi-pagi tu dalam pukul 9 kena datang dewan untuk sambung persiapan yang tak siap malam tadi. Hari ini juga baru dapat tahu yang kita ada masalah projektor. Beberapa hari yang lepas dah jumpa technician dan dia cakap boleh pinjam untuk waktu dinner sahaja, rehearsal tak boleh bagi lagi. Dahtu nak tahu okay ke tak macam mana? Okaylah dah tiba hari dinner dan lepastu tak dapat lagi. Rupa-rupanya kena jumpa unit IT untuk dapatkan projektor. Ingatkan terus dapat dari technician. Manalah tahu procedure dia macam tu. Sepatutnya masa jumpa haritu cakaplah okay lepas ni awak kena jumpa unit IT untuk ambil projektor. Lepas dah tahu tu, cuba untuk call, tak angkat pula, akhirnya kena pinjam dari fakulti sendiri. Kak Syera sendiri tak tahu procedure dia macam tu.

Orang catering pun baru sampai dalam pukul 3 petang. Semua buat kerja di dewan sampai nak ke maghrib. Aku balik rumah pukul 6.45 petang nak ke pukul 7 camtu, dan kena sampai dewan semula pada pukul 7.30 sebab pendaftaran 7.45 malam. Tetapi aku bukan bertugas di bahagian pendaftaran, oleh itu aku datang pukul 8 malam. Untuk dinner kali ini, aku tak make up pun, pakai macam nak ke kelas je cuma lebih sikit. Waktu dinner asasi dulu aku make up. Upah orang tolong make up kan. Standard harga upah make up ialah RM 15 atau RM20. Aku rasa buruk sangat dia buat. Rasa nak tanggalkan je make up waktu tu. Nampak tebal dan berkilat. Kening aku pun dia lukis macam mana entah yang pasti tak lawa langsung. Disebabkan itu, aku rasa tak selesa dan pelik. Jadi aku tak yakin nak jalan sana-sini waktu dinner dulu. Jadi tahun ni aku buat keputusan tak make up. Pakai BB cream, bedak asas dan lipstik dah okay dah sebenarnya. Tapi aku suka tengok make up Kak Rai dan Kak Syera. So pretty.

majlis dinner bollywood night

Sesudah tiba di dewan, senior semua lawa dan gempak. Baju semua nampak mewah dan berwarna-warni. Rasa macam semua datang macam nak ambil anugerah bollywood waktu tu. Disebabkan aku dan Aina bertugas sebagai dulang girl, kami terus pergi ke belakang dewan untuk susun apa yang patut.

Majlis bermula pada pukul 8 malam dengan sesi pendaftaran dan pemberian goodies bag kepada para tetamu. Pada waktu yang sama tetamu perlu mengundi lecturer kegemaran bagi kategori clinical dan pre-clinical. Tepat jam 8:30 malam para tetamu VIP dan lecturers masuk ke dewan dan diiringi oleh para usher dan penari-penari. Aku sempat nampak Dr S masuk dewan waktu ni. I'm so excitedddd!! Dia masuk lewat sikit. Muka dia nampak macam baru habis lari. Thank you for your time dr!! I know you are super busy this lately. Tapi dia pakai baju kerja bukan baju bollywood, sibuk dengan kerja agaknya. Tapi takpe, as long as you are here I'm happy. Aku tak dapat nak iring dia, sebab aku ada tugas lain waktu tu. Kalau free dah lama aku iring dia. Dari dia keluar pintu kereta lagi aku sanggup iring. Persembahan pertama pun bermula. Aku tak dapat tengok waktu ni sebab aku ada di belakang dewan.

majlis dinner bollywood night
                   
majlis dinner bollywood night
                                         
Majlis diteruskan dengan ucapan oleh pengarah program dan bacaan doa. Selepas itu, para tetamu mula mengambil makanan di bahagian belakang. Antara makanan yang disediakan ialah nasi beriyani, kambing grill dan black pepper sauce, butter prawn, ayam goreng berempah, daging kurma, gulai emas ikan talang, dalca, acar rampai, papadom, ikan masin dan sambal belacan. Bagi pencuci mulut ialah ladu, buah-buahan tempatan dan kek. Video dimainkan sebaik saja tetamu mula makan. Video yang shooting di Taman Gelora tu. Sebelum video tersebut habis, aku dan rakan-rakan yang lain akan naik ke pentas dan menari bollywood seperti apa yang telah dilatih. Tak sampai 5 minit pun menari sebab ini hanya gimik. Tarian bollywood waktu ni mendapat sambutan hangat daripada tetamu. Mungkin kerana watak hero dan heroine yang berjaya memainkan peranan. Mereka menari berdua di tengah yang penari lain menari di sekeliling mereka. Tarian disertai oleh rakan-rakan kelas dan senior-senior lelaki.


Sitegiant E-commerce

majlis dinner bollywood night
Thank you fellow seniors sudi tolong:)

Tibalah aktiviti fashion show iaitu wakil daripada setiap batch yang terdiri daripada lelaki dan perempuan. Baju semua macam artis. Mana diorang beli entahla, aku beli baju di pasar lambak je. 

Selepas fashion show, majlis diteruskan dengan persembahan pertama iaitu nyanyian dan bermain piano. Pengarah program yang main piano manakala acara nyanyian oleh para senior. Berduet. Sesudah itu, tibalah tugas aku dan Aina untuk menyampaikan cabutan bertuah. Cabutan bertuah dibantu oleh Ash. Tugas dia suruh VIP cabut nombor dalam balang. Aku tak tahu nombor lucky draw aku apa, kad jemputan pun belum buka lagi. Sebab semua sibuk buat kad jemputan untuk para tetamu, sampai kad sendiri tak terusik. Waktu ni aku nampak Dr S nak keluar dah, ala tak sempat nak ambil gambar sebab aku pegang dulang waktu tu. Tapi sebelum dia keluar dia sempat selfie dulu di terowong. My eyes on him you see.

Majlis diteruskan dengan persembahan kedua. Nyanyi lagi dan berduet. Sesudah itu, ada penyampaian anugerah untuk para dr. Antaranya ialah 'The Best Outfit' dan 'Most Popular Dr'. Kemudian, ada persembahan ketiga dan diteruskan lagi dengan 'Year 5 Farewell'. Ini merupakan dinner terakhir bagi Year 5 sepanjang bergelar pelajar perubatan. Untuk farewell ini, ada disediakan kek dan video sepanjang mereka bergelar pelajar di sini dan sesi mengambil gambar. Setiap seorang juga perlu membuat ucapan ringkas untuk para tetamu. Untuk bahagian kek pula, ada satu gimik di mana kek yang dibawa dari pintu masuk terjatuh semasa hendak menaiki tangga pentas bagi memeriahkan lagi majlis.


majlis dinner bollywood night
Year 5 students. Good luck for the upcoming exams:)
majlis dinner bollywood night
Heroine yang baju oren tu dan baju merah ialah Kak Tirah. So pretty.


Tiba masanya untuk persembahan yang ketiga dan cabutan bertuah. Selepas itu, terdapat juga anugerah untuk pelajar iaitu 'Most Outstanding Award' dan 'Out of Theme Award'. Untuk anugerah Shah Rukh Khan dan Kajool of the Night pula, pemenang akan mendapat selempang, sijil dan kalung bunga. Kalung bunga tu basah sikit sebenarnya sebab baru je dapat maghrib tadi. Sempat keringkan beberapa minit je.

Majlis bersurai dalam pukul 11:30 malam. Nak tunggu semua orang keluar dewan punyalah lama sebab semua sibuk bergambar. Dewan perlu dikemas balik untuk pengambilan pelajar yang seterusnya iaitu pada hari Isnin. Waktu ni balik lambat lagi, dalam pukul 2 hingga 3 pagi baru habis kemas. Sampah pun banyak juga. Banyak jugalah yang perlu dikemas. Aku dan Kak Tirah buka je high heels waktu kemas ni.

                         
majlis dinner bollywood night
Housemates merangkap classmates:)


Btw, disebabkan tiada sebarang  walkie-talkie untuk berhubung sepanjang majlis berlangsung, aku terpaksa berlari dari belakang dewan ke pintu masuk ikut bahagian luar dewan jika ada apa-apa perubahan atau apa-apa maklumat untuk disampaikan. Nak guna phone, masing-masing macam busy nak tengok phone. Rasa macam seorang cinderella sebab aku buka kasut dan aku pegang kasut waktu lari ni. Stokin aku kotor sikit. So funny, dah pakai lawa-lawa tapi lari macam apa. Bila ada orang pergi tandas memang aku kena jalan lah sebab memang boleh nampak dari situ.

Masing-masing yang jadi ajk rasanya serabut sepanjang dinner ni berlangsung. Yang aku tahu Sakinah serabut tentang lighting. Dia dah tulis dah atas kertas, boleh pula kertas tu hilang. Segala gambar dan appreciation post boleh baca di blog dia di [sini]. Sakinah is my classmate and my housemate also.

Sebelum orang catering tu kemas makanan dia, aku dan housemate sempat bungkus mana yang lebih. Kalau tak dia kata nak buang, membazir je. Tak tahu nak bungkus guna apa, akhirnya guna plastik merah yang disediakan di situ. Aku cuma dapat bungkus nasi, daging, acar, ikan masin dan ayam 5 ketul. Dari banyak-banyak makanan yang disediakan tu, ni je yang tinggal. Kek pun masih ada tapi tinggal 3 pieces.  Sadis:(

Untuk tahun depan punya dinner, aku nak datang makan dan enjoy the moment je. Tak nak menari dan tak nak jadi dulang girl. Okay dah, thank you for reading this! Thank you seniors for coming!! Thank you tolong. Tolong banyak sangat!!

 majlis dinner bollywood night
Thank you classmates for the sleepless night and endless support!! And money also!!

Antara year 2 yang hadir dan sempat bergambar.


Prof Nana and the crowd!! Dila asyik tidur je kenapa nih!!
PS: Start your E-commerce journey today! Boleh baca detail di [SINI]

Comments

  1. wah! Cantiknya tema perkahwinan versi bollywood :)

    ReplyDelete
  2. boleh tak nk thu uall tempah hias dewan dgn siape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, sorry for the late reply. Sewa barang dgn Kayuwood, tapi hias sendiri. Dengan ada sorang uncle India, hilang contact dah. Team dia yang buat laluan dengan terowong pintu masuk. Catering semua dari Era Gemilang.

      Delete

Post a Comment